Pro optimální zobrazení webu je nutné aktualizovat Váš internetový prohlížeč.(Zavřít toto sdělení)

Přeložit: cs Čeština‎
Menu
Krajská nemocnice Liberec, a.s. nově zavedla služby pro neslyšící, aby byla komunikace s naším zdravotnickým personálem co nejefektivnější a bezbariérová. Ve spolupráci s organizacemi Tichý svět a Deafcom nabízí následující možnosti tlumočení:

1. Online tlumočení prostřednictvím aplikace Tiché linky:

Tichá linka je sociální služba poskytovaná organizací Tichý svět, která umožňuje online tlumočení českého znakového jazyka a přepis mluvené řeči do textu. Služba je dostupná nonstop a zdarma. Pro využití této služby můžete:
  • Navštívit webovou stránku www.tichalinka.cz a připojit se k tlumočníkovi prostřednictvím videohovoru.
  • Stáhnout si mobilní aplikaci Tichá linka pro Android nebo iOS a spojit se s tlumočníkem přímo ze svého mobilního zařízení.
Tlumočník vám pomůže komunikovat s naším personálem, ať už se jedná o objednání na vyšetření, získání informací či jiné záležitosti.

2. Online tlumočení prostřednictvím aplikace Deafcom:

Deafcom je moderní aplikace, která poskytuje okamžitý přístup k online tlumočníkovi českého znakového jazyka. Služba je dostupná každý všední den od 9 do 17 hodin a je zdarma. Pro využití této služby můžete:
  • Stáhnout si aplikaci Deafcom z Google Play nebo App Store.
  • Po instalaci aplikace se jednoduše připojit k tlumočníkovi během několika minut.
Tlumočník vám pomůže s komunikací s naším zdravotnickým personálem. Také poskytujeme tlumočení prostřednictvím webových stránek. Tlumočení probíhá tak, že kliknete na tlačítko, které vás spojí s tlumočníkem. Tlumočníkovi sdělíte, co potřebujete v nemocnici zařídit, a on následně kontaktuje nemocnici telefonicky. S jeho pomocí můžete objednat, zařídit nebo zjistit jakékoli informace týkající se nemocnice.

3. Bezbariérová místa v naší nemocnici:

Na vybraných místech v naší nemocnici jsou k dispozici QR kódy, které můžete naskenovat svým mobilním telefonem a okamžitě se tak spojit s online tlumočníkem. Tato služba je dostupná bez nutnosti předchozí rezervace a je zdarma.
Věříme, že zavedení těchto služeb přispěje k vaší spokojenosti a usnadní vaši komunikaci s naším zdravotnickým personálem. Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte se obrátit na naše pracovníky, kteří vám rádi pomohou.